Smaskigt te?

Strålande sol, 35 grader varmt, underbart väder ute!! Okej inte riktigt men om jag intalar mig det riktigt mycket så kanske det blir sant?
Söndagar tillhör ju inte mina favorit dagar men jag ska försöka göra det bästa av dagen.. Jag ska på teparty hos en granne. Skönt att ha nått att göra en söndag. Sen gillar jag inte kaffe så hoppas jag hittar en smaskig te sort!
I veckan har jag bara två eductus möten, varav den ena faktikst jag känner är nyttigt - anställningsinterjuv. Kan vara nyttigt att få tips på vad man ska säga och inte för det är svårt.
Funderar på om man ska slänga på sig lite lite smink så man känner sig lite levande i alla fall. Är sjukt seg idag. Börjar bli för gammal för att vara ute två dagar i rad? Nää jag klarade 14 dagar i rad i Turkiet så vi viftar bort den tanken.

Har ni haft en bra helg? :)



Kommentarer
Postat av: jenny

Haha, bli inte för gammal än. När jag är hemma ska vi ha en braaaak utekväll, så det heter duga. I love you <3

2010-10-31 @ 18:19:20
URL: http://falkstrom.devote.se
Postat av: Sarah

Hahah! Okej jag lovar!

Att vi ska! Gud vad jag längtar! Jag älskar dig <3

2010-10-31 @ 18:35:47
URL: http://sarahnilssoon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0