Tråkig helg

Vilken otroligt tråkig helg! Jag dör så tråkigt jag har alltså. Har precis kollat på Alice i underlandet, den senaste av Tim Burton. Den var väldigt bra men jag gillar Tim Burtons filmer så, tror inte alla riktigt klarar av hans stil.
Vart rastlös under filmen också i och för sig med jag fördrev tiden lite i alla fall.
Vad ska jag göra nu?
Tycker inte det känns som att någon vill hitta på nåt heller. Jag skulle eventuellt ut med Strumpan men han har åkt på en rejäl förkylning så de förstår jag att inte han orkar!
Får väl ta och göra lite grejer så jag ligger före på det vi ska göra på eductus? Ah fan va tråkigt och deprimerande att göra sånt en lördag?

Hoppas ni i alla fall har en kanon lördag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0