Tråkigaste dagen på hela veckan..

Hej alla fina! Har ni haft en bra helg?

Min har vart bra även om det vart lite småsegt att vara hemma i fredags och inte ha något att göra så var det ganska skönt att vakna upp pigg och glad en lördag!
Igår på dagen så vart jag bara med mina föräldrar och gick en sväng på Eurostop. Försökte hitta något att ha på mig till kvällen men de jag provade satt inte så bra eller fanns inte kvar i min storlek, typsikt. Känns som att det alltid är samma kläder på Eurostop med, precis som att butikerna, förutom H&M inte får in något nytt.
Jag och Christer pratade om att eventuellt åka till Göteborg i slutet på november och kolla lite där. Hittar man inget har man i alla fall fått lite mijlöombyte.
Jag låg även och kolla på Paranormal activity på dagen. Den vart faktiskt bra! Jag tycker den slutade lite konstigt men läste lite om tvåan så då sluta den inte så konstigt. Finns tydligen två slut. Jag och Marika har sett två helt olika slut men det slutet jag såg är den som hör ihop med andra filmen.
Dock verkar det inte som att paranormal activity 2 går i Halmstad.

På kvällen var det utgång med fina Emilia som gällde! Var jag, Emilia, Alexandra och en kompis till Emilia. Jag hade jätte kul. Vart ovanligt mycket folk ute för en lördag innan löning. Vi var på tre hjärtan som vanligt. Är så härlig stämning där inne!

Så kommer man till idag.. JAG HATAR SÖNDAGAR. Det är den värsta dagen på heeela veckan. Det finns inget att göra.. BLÄ!  Är alltid på ett halvtaskigt humör på söndagar även om jag har nått att göra..

Ska nog gå in och låna en film av min granne och dega i sängen sen :).
Imorgon ska jag äntligen färga håret!! Ska försöka ta en före bild så man kan se skillnaden i morgon!




Kommentarer
Postat av: jenny

söndagar alltså... :-P

2010-10-25 @ 18:02:34
URL: http://falkstrom.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0