Volbeat

Volbeat's konsert igår vart riktigt riktigt bra! Som många vet och säkert vart med om så blir man ofta besviken på en konsert för de låter inte alls som på skiva, men jag personligen tyckte att Volbeat var sjukt bra live!
Dem ska jag defintivt gå på igen!

Vårt internet har dött. Eller ja det funkar på den stationära datorn men inte det trådlösta så funkar inte på varken min laptop eller min lillebrors. Sucks! Gillar inte att sitta här nere. Har inga bilder eller nått.
Nu under dagen har jag inte gjort något speciellt alls. Har legat och kollat på svärdet i stenen. Jag älskar tecknade filmer, speciellt de gamla disney filmerna!

Ikväll ska jag hem till David och Sophia. Förfesta lite och fira Sophia som fyllde år häromdagen. Ska bli trevligt, känns som om att de var längesen jag var på förfest men det var det inte. Bara jag som fortfarande saknar utelivet i Alanya, haha.

Tror jag ska gå in på tv4.se och kolla på gårdagens Idol.. I år är det sjukt många bra. Vet dock redan vem som åkte ut men kan vara kul att höra dem!

Ha en trevlig kväll :)!


Live your dreams


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0