What to do?

Har haft en dag på stan med Alexandra idag. Var läääängesen hon var ledig mitt på dagen eftersom hon har två jobb. Hon letade efter presenter till sin pojkväns föräldrar och hon hittade till alla! Bra jobbat av oss!

Jag sitter och funderar på vad jag ska göra ikväll. Jag hade inte tänkt dricka ikväll, sparar det tills imon om jag ska ut. Men vill inte bara sitta hemma och dega, blir så jävla rastlös. Hade vart soft att kolla Idol och sen köra in till stan och kolla läget.. Vi får se, vi får se!

På onsdag verkar det som att jag ska umgås med fina Emilia! Lär bli en intressant dag, haha! Vi har mycket knäppa saker att prata om, hihi!


Bild tagen från Emelie's facebook, jag och Alexandra :)



Ni får ha en fin kväll!


Kommentarer
Postat av: Emilia

Knäpp är nog bara förnamnet ;) <3

2010-10-16 @ 10:49:14
URL: http://emiliook.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0