3 september

Nu tror jag att jag har allt till resan. Jag har hämtat ut mina allergimediciner och en adrenalinspruta idag. Linsvätska har jag också köpt idag. Extra linser har jag hemma. I morgon ska jag hämta in resväskan och börja planera vad jag ska ha med mig och se om något behövs tvättas. På söndag ska jag tvätta underkläder så söndag och månad blir det att ha på sig lite obekväma som ligger i lådan.


Har nyss gjort med en kopp te. Man känner att hösten är i stort sätt här nu. Det är inte kallt här hemma men för bara några veckor sen gick jag runt i shorts och linne nu har jag leggins ocn inneladdor på mig, kallare på golven framför allt.

4 dagar kvar till värmen 4 få dagar :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0