I ♥ Alanya

Två underbara veckor i Alanya har passerat.
Kom hem i tisdags kväll.

Hade jag kunnat hade jag nog stannat kvar ett tag till. Gud vad jag trivs där nere.
Kompisarna man har där, värmen, staden, maten, fest ställerna..
Nytt folk har man också lärt känna. Underbara människor som man vill hålla kontakten med.

Phu alltså, jag hade velat ha en lägenhet där nere så man skulle kunna åka dit när man vill. Eller ja har man jobb så kan man inte riktigt åka dit när man vill.

Det är ett prio ett nu, skaffa ett jobb så man förhoppningsvis kan åka dit 1 månad nästa år! VILKEN DRÖM!


Lambada Casablanca, Ayhan & Ali

Ramazan & Serhan

Jenny, Alexandra, jag & Olivia

Bästa fest stället någonsin! Love it!

Love this picture!

Memo, så jävla söt kille!

Club Hollywoods tröjor. Verkligen mitt ställe.
Live your dreams, precis som min tatuering säger :)




Alanya känns som hemma! I ♥ Alanya!


Kommentarer
Postat av: tres

Hej, vet inte om du kommer ihåg mig men träffade dig och dina kompisar i alanya :) hittade din blogg på google konstigt nog :P roligt att höra att du kanske ska dit en månad nästa år ;D jag hoppas också jag kan stanna där ett bra tag nästa år :)

2010-10-04 @ 23:48:28
URL: http://tresn.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0