Bio kväll

Jag hade en ledig måndag idag så jag skjutsade mamma till stan. Hon har svårt att göra bil sen hon opererade sig i magen så hon har ganska ont och spänner så då får jag agera chaufför.
Passade på att shoppa lite, 2 par solglasögon, ett långt "under" linne och en svart tunika. Sedan körde vi bort bort stenalyckan där jag köpte ett par lila converse, se inlägget under.
Denna veckan jobba jag lite halvtaskigt tycker jag, haha. I morgon jobbar jag 15:15-19:45, på onsdag jobbar jag 5:30-10, på torsdag kväll igen och på fredag morgon. Inte så roligt att man i morgon i stort sätt måste bädda ner sig det första man gör när man kommer hem. Dock skönt att jobba morgon på fredag.

På onsdag tror jag att jag ska åka och kolla upp priser för gymkort. MÅSTE verkligen träna, framför allt min rygg eftersom att jag ska ut lite på rampen där de kan bli en del tunga lyft. Så måste ta tag i det nu, inget slarv för man vill inte vara 25 med helt kass rygg eftersom den redan inte är så bra. Man behöver ju inte göra saker värre när man vet att det finns saker man kan göra liksom.

Nu ikväll var jag på bio med Dino. Vi såg hur många lingon finns det i världen? Gud vilken mysig film! Oh, blev varm i hjärtat.
Riktigt mysigt att gå på bio en måndag, bra start på veckan tycker jag allt.


Jag & Dino, bild från i fredags


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0