Nice making business with my dad

Eftersom min pappa glömde bort min födelsedag så har jag nu lyckats få honom att betala betala hälften på ett par nya converse så i morgon ska det shoppas. Ska även kolla efter en ny vårjackat tänkte jag. Jag har ju de 1500 som vi fick från jobbet. Jag funderar även starkt på att köpa ett halvårs gymkort för de pengarna jag får från försäkringskassan (eftersom jag inte är heltidsanställd).

Gårdagen var mysig! Jag, Emilia och Hanna åt tacos hemma hos Hanna och drack vin och snacka. Sedan begav jag och Hanna oss mot stan, vi började på tre hjärtan. Vart inte så många man kände men några i alla fall. Vi var en sväng på corner med.

Det var en lugn skön kväll, vilket jag behövde för det blev liiite hårt i fredags.


Jag och Christer i fredags :)


Gårdagens outfit..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0