Påskhelgen kortfattat

Då vart påskhelgen över igen. Ibland tycker jag nästan att tiden går för snabbt. Dock har jag haft en kanon påskhelg!!

Torsdag:
Jag jobbade tilll 14 och åkte sedan bara hem och la mig och sov lite, vart så fruktansvärt trött. Vid 17:30 tog jag bussen till stan och mötte upp Dino så gick vi till gastons och åt. Jag tog en jätte god pizza med fläskfilé, salami, soltorkad tomat och vitlök. Så otroligt god, smakerna bara gifte sig i munnen. Till efterrätt tog jag en chokladtryffel. Gosh vad gott det vad. Att gå ut och äta var som pricken över i:et på jobbveckan. Sedan tog vi en liten svängom i stan men jag tog taxi hem ganska tidigt, tror jag var hemma strax efter 00.

Fredag:
Ledig dag, solade lite och bara slappade på dagen. Vid 17 åkte jag och hämta upp Emilia och Emma så begav vi oss till André för lite grille och trägårdshäng. Vladde har vart hemma över helgen så han kom så vart det lite förfest dock vart jag nykter och körde. Jag, Vladde, Vladdes kusin och André stack in till stan på kvällen och hängde på tre hjärtan. Skönt nykter utekväll måste jag säga.

Lördag:
Upp tidigt och duscha och halvt göra mig i ordning för att sedan köra min moster till sminkning och fixa håret för hon gifte sig i lördags! Oh va vacker hon var!!! Jätte fint, litet och mysigt bröllop. Dock åkte jag in till stan vid 23:30 för att möta upp Jenny för en liten sväng till stan.

Söndag:
Bästa kvällen på länge!! Började dagen med att sola och bara chilla sen på kvällen hade Dino fixat grille och vin på stranden, gott och mysigt. Sedan var det dags för krogsöndag! Vi började med en drink på Bulls för att sedan bege oss till cafét.  Shit va kul det var! Drinkar, cider, shot.  Vi mötte Marcus och gick en snabb sväng till corner där det blev shottar, cider och champange och sedan tillbaka till cafet för mer drinkar och shots och dans. Oh krogsöndag, lovely! Sedan gick Dino hem men jag hakade på Marcus och hans polare till Mårtensson.

Alttså jag hade så kul! Ganska berusad var jag med. Trodde jag skulle vara riktigt bakis idag med jag har vart så pigg och glad hela dagen!
Idag har jag solat hela dagen med Johanna och Lotta och sedan på kvällen käkat på wild west med Dino och Alex.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0