Skön söndag

Jag har haft en riktigt skön söndag! Slappade i början av dagen och vid 13:30 åkte jag ner mot Halmstad arena för att kolla på min vän Marcus muay thai match. Det gick riktigt bra för honom, han vann 3-0 (3 ronder som görs). Jag vart grymt imponerad av honom, första gången som jag såg honom in action. Jag ska faktikst försöka gå på alla matcher som har hemma, väldigt kul att kolla på.

Efter att jag vart där och kollat så begav jag mig hem och slappade så kom mammas vänner på spontan besök sen åkte jag och sola.

I veckan jobbar jag kväll, morgon, morgon, morgon. Jag är ledig fre, lör och sön. Ska ju på bröllop på lördag. Min moster och min granne gifter sig på "gamla" dar. Ska bli väldigt kul. Klänningen är klar bara vilka skor jag ska ha som är osäkert.

Marcus i rödhjälm.




Winner :)

Slänger in en bild på min nya bikini samtidigt från Nelly.com



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0