Sola innan jobbet!

Jag måste säga att kort vecka är ganska skönt. Varför är inte måndagar en helgdag? Jag har jobbat kväll både tisdag och onsdag så har passat på att sola innan. Jag har faktiskt fått lite färg, är väl inte brun men skillnad ser jag allt. 
I morgon jobbar jag morgon så jag ska snart bädda ner mig. Tänkte dock kolla på off the map. Jag kan i och för sig inte somna innan 23 ändå. Men eftersom jag bara har ett morgonpass denna veckan så är det ok. Jag jobbar kväll på fredag med, 15:15-19:45 och efter det ska jag köra direkt till Emilia för en liten utgång.
I morgon efter jobbet ska jag äta lunch med Dino och kolla i stan lite. Jag behöver verkligen nya kläder så ska gå runt ordentligt och kolla. Jag måste komma hem med nått i alla fall har jag bestämt, underkläder räknas ej!
Vi får se, hoppas man kan hitta något i alla fall. Tänkte tvätta bilen med, den är ganska smutsig. Tänkte se om man kan få eller kan köpa så man kan torka av rutorna invädigt oså.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0