Sunshine! :)

Så underbart väder. Det är så skönt att man kan känna sig så pigg bara för att det är sol ute. Jag märker skillnad på mig själv direkt om det är sol och ljust ena dagen och dagen efter regn och grått, genast blir jag trott och bara vill dega i soffan.
Lite synd att jag ska jobba kväll idag annars hade jag nog velat gå i stan och strosa runt bara. Ta en chailatte i solen och njuta. Dock har jag suttit ute lite på altanen nu, tog fram mp3n och lyssnade på härlig vår och sommar musik. Eller ja sådana låtar som jag kommer lyssna på i sommar.
Som det verkar nu med så ska jag tatuera mig i morgon kväll. Can't wait! Hoppas nu bara att inget dyker upp för tatueran så att det inte blir av. Vill gärna ha det gjort nu när jag kollat runt och vetat ett tag vad jag vill ha. 
Den kommer sitta på handleden, insidan. Håll tummarna för att det blir av.
Idag börjar jag 15:15 och jobbar till 19:45 och sen är det bara att åka hem och duscha och bädda ner sig för har ett morgonpass imon. Ska även på möte på arbetsförmedlingen i morgon. Sucks men ja bara för att man inte jobbar heltid så ska de ändå vara på en. Bara att pallra sig dit och se glad ut. Hoppas hon jag ska till är trevlig i alla fall. Hon lät som det på telefon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0