Torsdag

Shup shup! Hur är läget? Här är det bra, lite kvällshuvudvärk bara men det sover jag bort. Ska faktiskt snart gå och lägga mig eftersom jag jobbar morgon imon. Börjar 5:30 och slutar 11. Tror jag ska ska luncha med Dino i morgon med sen på kvällen blir det nog lugnt med Emilia.
Har blivit för mycket både fredag och lördag så ska bli skönt med en lugn fredag. På lördag är det 50 års fest på schemat, två stycken som fyller 25 dock känner jag bara den ena. Men ska bli  kul, känner mig laddad.

Det har inte hänt så mycket i veckan förutom jobb. Eller jo middag hos Johanna igår kväll och hockey, bu! Gillar inte hockey, jag är mer för fotboll, handboll och amerikansk fotboll faktikst!

Nej jag får väl bädda ner mig om jag ska orka gå upp vid 4!

Sov gott :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0