Utbildningsvecka

Nu var det några dagar sedan jag bloggade. Har jag fullt upp med utbildningen. Eller ja vi har slutat vid 16 men man är faktiskt riktigt trött när man kommer hem. Det är mycket info att ta in på kort tid. Denna utbildningen ska vara på 10 dagar, vi har tryckt in den på 4 dagar.
Dock är det kul, eller ja kul att lära sig nåt nytt men det kommer bli tufft sen ute på rampen så mycket man ska lära sig och få in rutin på sen.
Igår stannade jag kvar i Ängelholm och sov hos Sofie, meningen var att vi skulle laga mat och ha myskväll men vi åkte på att jobba istället och slutade vid 19:45. Jädras men ja det gick snabbt. Vi var lite trötta när vi kom hem så vi degade framför tv:n bara.
Ja det har inte hänt så mycket nu i veckan eftersom vi har utbildningen. Sista dagen är i morgon sen är jag ledig fram till måndag. Ush har inte alls många timmar i april. Suger stenhårt sen när lönen kommer. Få se till att ha kvar från mars lönen så jag klarar mig. 
Dock fick jag tider för första veckan i maj idag och det börjar bra. Vi har en som ska sluta så då blir det lite längre pass. Inte mig emot. 4,5 timmars pass är lite sådär eftersom jag ändå har 10,4 mil sammanlagt tur och retur. 8 man på söndagen ska jag jobba 13-22, jag gillart, ob hela dagen ju.
Nu ska jag nog bädda ner mig och kolla på off the map, sjukt bra serie by the way. Väldigt skönt är att vi börjar 8:30 på utbildningen.

Kommentarer
Postat av: Anonym

You go girl!

2011-04-14 @ 09:14:00
URL: http://falkstrom.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0