15/4

Idag blev till en städfredag. Behövdes verkligen dock har jag lyckats sluta slänga mina kläder på golvet. Har lagt en sån garderboskrog på golvet så lägger kläderna i den lite snyggt så att det var mest bara att dammtorka och dammsuga som gällde idag. Med tanke på det vem f*n uppfann damm? Jäkla onödigt alltså.
Skönt att ha det gjort dock. Ska bara slänga på nya sängkläder och sen är jag klar.  Annars har jag inte gjort så mycket idag. Jag ska kanske hem liten sväng till Emilia nu ikväll. Dock är jag fett hungrig och jag orkar inte laga mat nu stort problem eller bara lathet.

Jag är exremt shoppingsugen men varje gång jag vart i stan så har jag inte hittat ett smack. Det jag testat sitter inte bra eller så bara blä liksom. Klickade hem ett par shorts från H&M igår så hoppas de sitter bra när de kommer. Jag skulle dock vilja ha lite nya tunikor att ha nu när våren kommer. Får väl kolla runt på nätet och se om jag hittar nåt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0