2 augusti

Hur mår ni i värmen? Äntligen har den kommit tillbaka!
Vill börja med att skriva Stort Grattis till Lisa och Totte! Deras son Vincent har nu kommit till världen!
Jag jobbade hela helgen och i söndags reste mina föräldrar från mitt jobb så hade första parkett på att vinka av dem eftersom jag ändå var ute på rampen, (lastade in väskor i charetplanet).
Så nu är jag ensam hemma. Igår var Madde och Alea här (maddes hund) så åt vi mat och snackade skit.
Madde har nog bestämt sig för att hänga med till Alanya i år med, kommer bli så grymt! Mina och Maddes tankar mötandes är lite galet. Ibland tänker vi samma sak och vi behöver inte änns säga nåt för den andre vet vad den andre tänker.
I morgon jobbar jag 5:45-11:30 sen har jag långhelg. Ett möte på torsdag bara sen så är det helg.
Dock kommer det bli tufft att somna idag, har jobbat 2 kvällar nu så vi får se hur det går!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0