24/8-11

Efter ha haft 3 dagar, tredje dagen idag med huvudvärk så känns det som, peppar peppar att det börjar lätta. 
Har haft ont i huvudet, ljuskänslig och ont i ögonen så hemma från jobbet igår. Ringde och stannar hemma i morgon med. Har fortfarande ont i huvudet men inte alls lika som det har varit men kände det att har ingen lust att gå upp 4 imon och då kanske fortfarande ha ont så är hemma i morgon med. Skulle jobbat 4,5 timmar "bara" så.
Jag har inte gjort så mycket idag, slappat på soffan bara. Kollat på söndagens avsnitt av Jerseylicious och ett avsnitt av Pretty little liars.
Jag följde med mamma hem till mormor, hon ska utomlands i september så hon fick vår gamla digitalkamera.
Snaaart ska vi boka resan till Alanya, bara Christer som ska bestämma sig, vi har sagt att vi bokar på måndag. Dock skulle jag vilja boka i morgon men får vänta. Jag ska jobba på fredag så då kan vi inte. Gaaah vill boka nu så inte hotellet vi hittat blir fullbokat!!
Vill komma bort från den här stan lite, vissa människor...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0