Dålig uppdatering

Det vart längesedan jag bloggade. Dock har det inte hänt så mycket, jag har jobbat, gymmat och sovit typ. Har jobbat några söndagar så har inte blivit utgång på helgerna.
På veckorna har det som sagt inte hänt något heller. Har mest bara träffat Madde på gymmet, Emilia har vart i Thailand, sen eftersom jag jobbar morgon eller kväll så är man inte ledig samtidigt.
Jag har inte heller hunnit/tagit tag i att köpa julklappar. Jag vet vad jag ska köpa till mamma och pappa dock. Tänkte ordna den på fredag innan jobbet. Jag ska dock julklappsshoppa med Kicki den 23, vi gjorde likadant förra året och jag fick tag i allt jag ville och det var inte mycket folk i stan.
Jag har ganska mycket jobb denna månaden ganska kul och skönt, alla vet ju att januari och februari är bland de värsta månaderna. Fick lite "tråk" dagar att jobba på, 23 dec 530-14, 26 dec 10-1830 och 1 jan 13-2030 men som jag samtidigt val eller ja, alla utom den 26. Goa pengar 26 och 1:a i alla fall.
Dock känner jag redan nu att julafton kommer vara en jobbig dag, då är det exakt 3 månader sedan Vladde♥ lämnade oss.
Just nu har jag stängt av känner jag, vilket inte alls är bra för att jag vet om att det kommer komma en dag då jag får allt som en smäll sedan..
I morgon ska jag i alla fall äta lunch med Emilia, vi har inte setts på 3 veckor! För länge enligt mig. Sedan jobbar jag på kvällen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0