:)

Fredag och dagen innaqn nyårsafton. Jag har haft en sån jäkla huvudvärk i 2 dagar. I onsdags låg jag bara på soffan men igår tvingade jag ut mig på stan en sväng, få lite luft. Fikade med Dino och Christer, vart otroligt trevligt! På kvällen sedan hade jag så ont i huvudet att jag låg och kallsvettades.
Idag har jag inte alls så ont i huvudet, lite ömt bara så känner jag mig inte helt 100.
Dock är det en bra dag ändå, jag har fått en ny dator!!! Min gamla är fall färdig men funkar. Så kan flytta över allt till min externa hårddisk och sedan det jag vill ha hit.
Fick en Toshiba 17,3 tums skärm, perfekt för mig som bara har den att facebooka, blogga och ha bilder på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0