Nytt år nya tag?

Jag ska nog försöka ta tag i det här med bloggandet. Även om jag inte har många läsare så är det skönt att skriva av sig + att kunna gå tillbaka och läsa själv.
Jag är nöjd med nya datorn, so far verkar det som att det är mycket mycket bättre batteri tid, större skärm, bättre minne.. Det enda som jag är missnöjd med är ljudet. Mina lilla lilla högtalare har bättre ljud än datorn, haha. Som tur är så är det bara en sladd så är den inkopplad.
Kanske ska berätta om julhelgen?

Jag jobbade den 23/4, 530-14. Var lugnare än vade jag trodde fraktiskt. Dock är det ju inge vana resenärer som på veckornna så det var lite med stressigt och förvirrat.
Efter jobbet så åkte jag in och mötte Christer för att handla julklappar. Sista minuten tänker ni nu? Nepp, planerat. Lagom med folk i stan och jag fick tag på det jag ville.
Julafton var en jobbig dag då det var 3 månader sedan fina Vladde♥ lämnade oss. Jag åkte och köpte en blomma och var vi graven och tände ljus.
Saknaden är stor och många många tårar rann ner för mina kinder.
Vid 13 kom gästerna vilket inte är så många, mormor, moster, moster + man och senare mosters mans dotter. 
Mina julklappar är jag nöjd med, ny tv, locktång, en kjol, presentkort, digitalfotoram m.m.
Inte världens bästa bild, men nya datorn:
Lilla högtalaren med grymt ljud, rekomenderas för utlandsresa. Köpt på teknik magasinet:
Blomman jag lämnade hos Vladdi på julafton ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0