14/2

Alla hjärtans dag idag. Helt ärligt har jag inte änns tänkt på det. Har spenderat dagen hos Sanna. Hon behöver mig mer än alla hjärtans dag.
Kom hem vid 17:50 typ. Lagade mat och fixade matlåda och nu sitter jag och kollar på top model.

Hela förra veckan jobbade jag så mycket så känns inte som jag träffat mina vänner på evigheter. Emilia som jag vanligtvis träffar varannan dag liksom. Phu, dåligt av mig,  saknad saknad! Vi får ta igen det denna veckan big time.
Även om vi inte umgåtts länge så kan jag ärligt säga att jag är så sjukt glad att jag har henne vid min sida. På nått sätt känns det som vi umgåtts såhär i flera år, haha :).


Kommentarer
Postat av: Anonym

ömsesidig trädkärlek! <3

2011-02-15 @ 15:41:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0