Bara va

Det märks att kroppen vant sig nu vid mina knäppa arbetstiden, jobbade 5:30-14 idag men kan väl inte påstå att jag är speciellt trött. Alltså fan va jag trivs på mitt jobb. Helt jäkla underbart! Dock finns det några funderare att ta sig. Speciellt efter att ha fått "skäll" av min kollega, men han har rätt i det han säger.

Efter jobbet idag stack jag hem till min kära fru Emilia. Drack te och snacka skit sen tjata jag lite på henne så hon fortsatte plugga. Eftersom hon hade två datorer hemma så satt jag på facebook medans hon plugga. När hon slappa så sa jag till henne att fortsätta och ja hon gjorde så många sidor hon ville.
Är det inte skönt när man kan vara hemma hos någon och bara va? Inte prata eller nått utan bara sitta och känna sig lugn av sällskapet? För mig är det så det ska vara.

Nu ligger jag bara i sängen, eller ja jag satte mig upp nyss för att kunna skriva bättre, och lyssnar på musik, försvinner lite i mina tankar. Fast egentligen vet jag inte vart mina tankar tar vägen? För kan inte komma på vad jag legat och tänkt på till musiken.
Ska nog snart bädda ner mig, har fortfarande sjukt ont i halsen, tar jag inte panodil kan inte jag inte svälja i stort sett. Hm.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0