Bra fredagskväll

Jag hade en riktigt soft kväll igår. Jag och Marika möttes upp på Campino och käkade pizza, mycket gott måste jag säga, längesedan jag åt pizza.
Sedan stack vi hem till en killkompis. Ingen kommentar om det för då kommer jag nog bara bli irriterad.

Vid 23 drog vi oss in mot stan och stack till 3 hjärtan. Snackade lite skit med de som jobbar där och så. Jag drack inget, vart nykter vilket var väldigt skönt. Vid 00 stack vi till the corner. Där vart ritkigt skönt. Ganska mycket folk. Jag och Marika ställde oss i baren hon tog fakiskt en öl och jag en alkoholfri drink så stod vi i baren heela kvällen och snacka skit, lyssnade på skön musik oså. Väldigt härligt




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0