Hm

Idag har jag en ledig onsdag. Jag borde väl säga att det är skönt men nu när jag väl är hemma så känner jag att jag hade velat jobba i stället. Hm. I morgon jobbar jag 5:30-14, skönt.
Dock är jag fortfarande inte frisk, jätte ont i halsen, förkyld men hostan är bättre. I onsdags hade jag nog feber också, med panodil i kroppen hade jag 37,4.

Det har inte hänt så mycket so far denna veckan. Blev bara lite film häromkvällen hos Kidda och Filip.
På fredag efter jobbet ska jag umgås med Marika, hon kommer hem frn Jönköping, wie! Sedan på lördag ska jag, Caisa och Hanna till Andrea, fira att hon fyller 21 sen blir det avskeds fest också för hon ska iväg och resa i 2 månader.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0