Liiite trött så att säga

Nu börjar jag faktiskt bli lite trött. Men tycker det är okej, har faktiskt varit upp sen 4, jobbade 5:30-14 idag.
Jag gick staketrundan med Wemmert idag. Herre gud vad jag är trött i benen. Skoskav fick jag med. Märkte när jag kom hem att ena hälen hade börjat blöda. Shiiiit. Nej men det var faktiskt ganska uppfriskande. Dock kommer jag nog inte följa med honom på någon runda inom det närmsta.

Annars så vart det ganska segt på jobbet. Inte så mycket att göra efter lunch där. Micke visade mig och Sofie brandbilen lite, vi körde en lite runda och spruta vatten. Vi vart ju tvugna att kolla så allt funka.

Nu ikväll ska jag bara sitta hemma och uggla. Lägga mig tidigt och sova läääänge. Eller ja till 10 i alla fall.  Imorgon jobbar jag 15:15-19:45 och på torsdag 12:30-19:45. Jag är ledig på fredag, ska bli så sjukt skönt.
Har söndagspass dock, både denna och nästa. Självvalt, goa pengar en söndag ju.
Dags att börja spara pengar på allvar om man ska ha pengar till en utlandsresa. Hihi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0