Rubrik

Ledig torsdag, väldigt skönt måste jag säga.
Vart på minnesstund i morse. Väldigt fint var det. De delade ut en lapp och penna så man kunde få skriva vad man ville och lägga i en urna samtidigt som man tänkte ett ljus. Tror alla som var där uppskattade det.

När jag kom hem så städade jag rummet, dammtorka, dammsög och bytade sängkläder. Phu, det var sjukt nödvändigt. Nu är det rent, fint och fräscht lagom till helgen.
Jag jobbar 5:30-10 i morgon. Skulle egentligen inte gjort det men det var så ont om folk så man får ställa upp.

Nu i helgen ska jag bara ta det lungt och umgås med mina vänner. Känner mig som världens sämsta vän som inte hört av mig eller umgåtts med dem eller nåt.
Ska börja med att luncha med Marika i morgon. Ringde henne på hemvägen från stan för att snacka lite skit så visa det sig att hon spontant åkte till Halmstad igår. Alla hennes klasskamrater skulle också hem så då passa hon på med. I like!

Nu ska jag hänga upp min tvätt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0