Shooootsss

Ledig helg, woho! Det bästa är att jag inte börjar förrän 15:15 på måndag med, love it!
Helgen började jag med att köra en utekväll med Marika. Vi möttes i stan vid kvart över nio så gick vi till bm och tog en cider. Vid 11 begav vi oss mot ida's för att hälsa på Michael. Vid 00 gick vi till corner.
Sjukt trevligt. Drack drinkar och shotade och bara va. Mycket härligt. Dock känner jag idag att det blev nog lite för många shots, 6 stycken.

Idag vid 12:30 mötte jag upp Christer på bussen så åkte vi in till stan och käka lunch och gick runt och kolla lite och snacka skit. Mycket mysigt.
Ikväll ska jag vara med Emilia och hennes kompis Amie, har inte träffat henne så ska bli kul!
Jag gillar att lära känna nytt folk.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0