Barnasinnet är bra att ha kvar! Älskar att fjonta mig :)

Oj, jag har inte bloggat på några dagar. Inte för att jag gjort något speciellt.
Har jobbat och umgåtts med Emilia typ.

Igår fikade jag och fick på stan med Sophia. Vi har bara umgåtts på förfester eller på krogen innan så vart kul att umgås själv och snacka. Vi planerar att dra ihop några och käka på wild west. Mums va gott!
Jag hittade även ett par skor som jag älskar! Jag skrev ju för ett par dagar sen att jag vill ha ett par vinröd aktiga converse. Igår gick vi in på DNA så säger jag det till Sophia, vad hittar jag där inne? Ett par vinrödaktiga converse på REAN! Att jag blev glad. Dock är det den smala modellen men de satt snyggare än vad jag trodde. 400 kr senare och de är mina. Har aldrig vart med om att de rear ut converse men hon inne på DNA sa att de var för de hade bara 3 par kvar + att de var förra årets färg typ. (Ska ta bild och lägga ut imon typ)
Nu längtar jag bara till våren så jag kan ha dem till ett par shorts och ett par bruna ben.

Idag sjukanmälde jag mig faktiskt från jobbet. Har vart hostig, snuvig, hals ont och trött hela veckan men har jobbat i alla fall men när jag vakna idag så kände jag i hela kroppen att jag behövde en dag i soffan. Är ledig fre, lör och sön så hinner vila.
I morgon ska jag bara färga håret och sen bara va med på filmkväll. Perfekt!

Jag och Emilia fjontade oss som sjutton igår. När vi handlade så sålde de ut julkinder ägg 4 för 10. Tror ni vi kunde låta bli? Nepp! Vad gjorde vi mer? Jo den här plastgrejen leksakerna ligger i, vatten + bakpulver = de "sprängs". Vi är otroligt mogna!

Hm ja lite babbel om min ändå så ointressanta vecka. Färgen håret ska bli i morgon, lite mörkare brunt än vad det är nu, (färgen är ju sliten brun nu typ).

Snart februari vilket betyder en månad närmare att min fina vän kommer hem!


Kommentarer
Postat av: Jenny

Om du menar mig i sista meningen (vilket jag hoppas...) så vill jag tacka. Jag vill komma hem och krama om dig. Jag saknar dig så det gör ont och jag blir alltid lika glad när jag ser något som kanske handlar om mig i din blogg. Jag lever hemma, fast jag onte är där. Att du inte glömmer mig! Jag älskar dig!

2011-01-28 @ 00:04:22
URL: http://falkstrom.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0