Converse

Tjeeeenare sickan! Torsdagen är äntligen här. Veckorna går sjuuukt fort. Vilket bara är positivt för då går tiden snabbt till min fina vän kommer hem!!!

Jag ska jobba idag mellan 15:15-19:45 sen ska jag köra hem snabbt för att hinna hem till avkast i handbollen. Tror inte jag kommer hinna men är hemma när det bara gått några minuter i matchen så det är bra.
Solen lyser idag vilket gör att jag känner mig piggare direkt. Våren kom snart jag behöver dig.
Med tanke på våren, jag vill ha ett par nya converse, vinröda converse, (lånar bilder från google), någon av dessa färgerna (helst den översta färgen, sjukt snygg)




Sjukt snygga färger. Men det finns ju typ bara att köpa vita och svarta i affärerna..
Skulle vilja ha 2 par converse faktikst någon av färgerna över  + att par andra i vitt eller någon annan häftig färg. Jag får fixa detta på ett eller annat sätt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0