:)

Idag skulle jag egentligen käkat lunch med Christer på stan men så kom vi på att det är ju som en söndag idag så vi gick en promenad i stället. Vi bort inte alls långt ifrån varandra. Jätte skönt, är ju inte överdrivet kallt ute längre. Uppfriskande. När jag kom hem pressade jag apelsiner, sjukt gott med apelsinjuice.

Jag hade ett intressant samtal med Jenny igår på facebook chatten igår. Gosh vad jag saknar henne! Men det är inte långt kvar tills hon kommer hem!!!

I alla fall.
Jag har känt mig lite kluven, inte deppig eller nått sånt så folk inte tror det. Men vem är jag egentligen? Vem vill jag vara? Vad vill jag? Vart ska jag? Vart är jag påväg? Jag har ingen aning. Jag hoppas att mitt liv är lite mer än, jobba, äta sova, umgås. Inget fel på det det säger jag inte men det är inget för mig. Jag vill ha så mycket mer. Vad det är exakt jag vill ha det vet jag inte. Det kanske bara räcker med att byta land? Jag har ingen aning.





Kommentarer
Postat av: Jenny

Jaa, jag saknar dig med. Haller med, manga fragor. An sak ar sakert - jag vet vem jag inte vill vara och vart jag inte vill vara. <3

2011-01-07 @ 17:48:48
URL: http://falkstrom.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0