Fett mäktikgt

Hostmedicin är kung måste jag bara säga.

Till att börja med, tråkigt att Sverige inte kunde slå Frankrike. Men vad ska man säga? Franrike är sjukt bra, regerande em mästade, vm mästare och os mästare. Dock tycker jag att Sverige hängde med otroligt bra!

Idag har jag färgat håret. Lite segt var det att gå upp, skulle vara där kl 10. Har vaknat säkert 10 gånger av att jag är mega täppt. Nässpray hjälpte inte helt 100 så har sovit med munnen öppen hela natten, fräscht.
Men vid 10 var jag där. Tog en mörkbrun färg igen, enligt mina kompisar passar jag bäst i det så. Dock tog det längre tid än räknat för fick inte riktigt rätt färg på slingorna till en början. Har alltid i lite slingor för att mitt hår ser så platt ut annars.
Men nu är jag mega nöjd! Love it!

Skulle egentligen på filmkväll nu men det blev inställt så jag slängde i mig hostmedicin i stället. Övar på att dansa inför kvällen, höhö. Okej då jag har lite överenergi. Emilia blev glad för bilden hon fick ialla fall, tror jag.



(fråga mig inte varför bilden blev suddig)

Mina nya skor. Älskar färgen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0