I'll move to

Det blev inget brons för Sverige. Tyvärr. Men jag tycker att vi har gjort ett väldigt bra vm. Jag tror väldigt många trodde att Sverige inte alls skulle ta sig så långt.
Jag är nöjd!
Nu är det Frankrike - Danmark på tv. Jag hejjar på Frankrike som för tillfället leder med 3 bollar, gött!

Igår var det födelsedags firande hemma hos André. Var riktigt roligt måste jag säga. Lagom med folk hemma hos honom, lyckat! I stan var det lite sådär.
Det var väl tänkt att vi skulle vara på Mårtensson men så kommer lilla jag och förstör. Jag är yngst, 90:a och det var leg 88 så ja, jag + 4 till begav oss till tre hjärtan.
Jag har typ haft dåligt samvete, känns som man förstör.

I veckan är det jobb måndag 5:30-10, tisdag 13-20, onsdag ledig, torsdag 5:30-14 och fredag 14:30-20.
Jag hoppas bara min hosta och förkylning går över snart. Känns lite som att jag kommer gå tillbaka ett steg nu i veckan och bli trött och hängig igen bara för man går upp tidigt och sådär..


"I'll move to paris, shoot some heroin and fuck with the stars"


Kommentarer
Postat av: Anonym

Lilla tossan! Aldrig att du förstör ska du veta! Massa kärlek till dig! <3 träd!

2011-01-30 @ 20:29:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0