Ingen vettig dag egentligen..

Ibland är det riktigt skönt med lediga dagar mitt i veckan. Var jätte skönt att sova ut idag utan att veta att man ska bege sig iväg på eftermiddagen.
Idag har jag inte gjort nåt speciellt alls. Lämnat tillbaka en klänning, bytt en behå som gick sönder efter 2 dar. Dock ville jag ha en likadan igen för den är super bekväm verkligen.
Jag har lämnat in min älskling, min lilla bil. Okej då min och min, mina föräldras. Vi får tillbaka den imon, förhoppningvis kan de laga det men annars måste de beställa hem delar oså.
Annars har jag inte gjort nått alls. Klänningen jag egentligen beställde till nyår kom idag dock hade jag inget leg med mig så fick inte hämta ut den.. Sucks! Tänkte ta hem och testa den och sitter den riktigt riktigt bra så behåller jag den annars skickar jag tillbaka den.

Igår var det filmmys med Emilia hemma hos Kidda och Filip aka Piff och Puff. Saw 1 blev det för att snart igen kolla på 2:an, 3:an osv. Dock hackade det lite, varför vet vi inte.

Tänkte slänga upp outfiten från nyår och en outfit från idag. Dagens tror jag jag ska ha på mig när jag lunchar med Christer imon!


Nyår: Gammal klänning som ser ut som en rödtröja med högkjol
tillsammans med en kavaj.


Kofta från Lindex tillsammans med en svart jeanskjol.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0