Klantigast i stan

Shit pomfritt va tungt det är att gå upp kl 4! Hade bara velat slänga telefonen (använder den som väckarklocka) och bara somna om igen. Dock är det bara att pallra sig upp slänga på lite puder så man ser ut som en människa och sen bege sig.
Vart lite chockad idag när jag satt vid röntgen och hörde en bekant röst så tittade bort snabbt så var det Jay Smith. Lite kul faktiskt!

Jag har vart och röntgat mitt arm idag med eftersom jag är klantigast i stan så trilla jag igår. Har ont och handen och armen är svullen. Kan använda den till viss det men inte 100%,som tur är var den inte bruten!
Sov 1 ½ timma i eftermiddags med.

Nu väntar jag bara på att handbollen ska börja :)


Bild tagen innan jag körde till jobbet, 04:41


Kommentarer
Postat av: Jenny

You look fresh, like always. And I love you <3

2011-01-18 @ 02:30:08
URL: http://falkstrom.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0