Köpa ett slott

Ännu en jobbdag avklarad. Känns faktikst skönt att säga att man trivs på jobbet. Det är ju inte ett jobb jag trodde jag skulle hamna på. Jag trodde jag skulle hamna i butik eller nåt.
I morgon är jag ledig och ska spendera dagen med Emilia, jag gillart! Min lillebror fyller även år så har lovat att i alla fall äta pizza hemma så ska vi fira han på lördag. 

Jag tänkte kolla på dagens avsnitt av halv 8 hos mig och svenska mästerkocken på tv4 play men det fungerar inte? Hmm


Även om jag fortfarande har lite panik över att tiden går så snabbt så närmar sig tiden då min fina älskade vän Jenny kommer hem. Även om jag säger det så kommer hon aldrig förstår hur mycket jag saknar henne. Sjukt alltså!  

Sen ska Emilia till hösten antaglien på utlands studier då blir det också en saknad! Jösses, ska köpa ett slott och låta alla nära och kära bo där så jag har dem samlade!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0