Måååååndag

Jag är pigg. Hur kan detta komma sig? Har vart uppe sen kl 4. Hoppas jag kan hålla mig vaken hela dagen så kan jag somna i tid ikväll. Igår kunde jag inte somna! Jag visste ju att detta skulle hända så i stället för att sitta hemma hela kvällen stack jag hem till Piff & Puff och kollade på Saw 2 och 3. Vart hemma strax efter 21 så då var jag liiite tröttare och kunde bädda ner mig i lugn och ro.
Idag är jag väldigt lat, körde inom och köpte en ristorante mozarella pizza. Orkar verkligen inte laga mat idag.


I morgon fyller min fina Emilia år! Jag försöker komma på någon bra present som hon ska få när vi ses nästa gång. Ska kolla när jag är i stan i morgon om jag hittar nått klockrent. Hon fyller 18 (23) så hon ska i alla fall få bestämma vilken krog hon vill gå till för första gången som 18 åring.




Kommentarer
Postat av: Träd

18!!!! Inte 23 ;) <3

2011-01-10 @ 13:00:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0