Massa babbel blev det mest i inlägget

Wie, löning i morgon!
Det ända jag har planerat lägga pengar på denna månaden är att färga håret så känns skönt. Eller ja, bensin och telefonräkning också.
Jag måste säga att ha gått arbetslös så länge som jag gjorde faktiskt var ganska bra för nu när jag får lönen så känner jag att jag kan klara mig på kanske 2000-2500 (alltså, fika, shopping, gå ut pengar, tror inte änns jag kommer göra av med det) sen bensin och mobilräkningspengar är ett annat konto. Men till saken jag tror att jag kommer kunna spara ganska så mycket. Sparande betyder resa, haha! + sparande till annat framåt tiden, men mest vill jag resa!

Jag vet att många tänker, spara bara för att resa. Jag är 20 snart 21 klart att jag ska passa på att resa. Självklart tar man inte vartenda öre på fickpengar, lägenhetshotell är bra då kan man göra sin egna frukost och laga sin egna lunch ibland, jag tröttnar på att äta ute..

Ikväll tror jag att jag ska hem en sväng till Emilia, hon har ju vart i Norge hela helgen. Jag tror nästan att de är första helgen sen vi börja umgås i oktober som vi inte setts på hela helgen, haha!

¨
Hur kan man inte vilja åka utomlands?


Kommentarer
Postat av: Träd

Assså shiiiiiit!!!! Utomlands all in <3

2011-01-24 @ 21:04:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0