Nattankar

Jag är verkligen inte redo för 2011, egentligen vet jag inte, eller det är mest "töntiga" saker som gör det..

Det känns bara som att det är massa saker jag vill som jag kanske borde ha gjort redan? Saker som jag vill som kanske inte kommer hända 2011 heller.. Jösses. Har nästan lite ångest.
Jag vill löjliga saker som nog så många andra vill. Visst jag har jobb och jag trivs jätte bra. Men tur och retur är det 10,4 mil, lönar det sig verkligen i det långa loppet med alla bensin pengar? Helt ärligt nej jag tror inte det. Jag måste börja leta jobb här hemma också. Är det inte typiskt när man trivs? Jag vill inte flytta ner till Skåne. Jag vill egentligen flytta ifrån landet.
Vinna på lotter eller drömvinsten på lotto, det är en stor dröm för mig. Då hade jag behållt mitt tim jobb på flygplatsen men jag hade också gjort allt det som jag vill. Resa, resa resa, flytta hemifrån, köpa lägenhet utomlands haha, köpa en lägenhet till mamma & pappa på Mallis. Gosh.
Det ända sättet att resa oså nu är jobba jobba jobba jobba. Är det verkligen det man ska göra hela livet? Jag vill såååå mycket mer. Ne jag är inte redo för nytt år. Tiden går för snabbt.

Jag kan inte sitta och säga "2011 kommer bli lika bra som 2010" för det vet jag inte. Jag vet inte vad som väntar eller kommer ske. Tiden för uttala detta.

Skönt att få ur sig lite.


Jag är i alla fall nöjd och glad för att jag får börja året jag inte är redo för med fina människor omkring mig. Det är dem som gör vardagen ljusare. Vänner, kompisar & famlij.


Kommentarer
Postat av: Emilia

Vi fixar det min sköna! <3 träd!

2011-01-02 @ 09:26:07
URL: http://emiliook.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0