Orolig kompis

Idag har jag jobbat 13:30-19:30. Kul att vara lite effektiv en söndag, höhö. Jobbar mån, tis, fre, naaajs! Ledig lite. Känns som man ändå jobbat ganska mycket på senaste.
Jag fick pengar i julklapp för att köpa ordentliga skor att ha och jobba i så det gjorde jag idag. 2 par till och med. Ett par reebook som var på rea och ett par asics som också va på rea. Kanon, reeboken kan man ha ute och gå i med.

Jag är lite orolig för min vän Emilia.. Jag tror hon har ett beroende.. Jag vet hur jag ska få henne att sluta. Får nog ha ett allvarligt snack med henne.. Jag börjar bli orolig.. Hon spelar på fester, på krogen ja överallt!!
 

                                                                                                                


Kommentarer
Postat av: Anonym

Du är lika beroende som mig!! "Emilia hur tapetserar man?!" ;) <3

2011-01-02 @ 23:36:40
Postat av: Anonym

Det är jag inte alls!! Jag vill bara ha fint :)

2011-01-03 @ 08:58:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0