Saturday

God morgon!
Jag vaknade innan klockan idag. Hade ställt den på 11 men vaknade 10 av att jag vart jätte täppt.
Ska strax föna håret. Jag har testat att inte använda balsam i några dagar nu utan bara shampoo så tar jag bara lite kräm i håret för att det ska bli lätt att kamma ut och hittills så verkar det funka (det blir inte fett på kvällen längre).

Ikväll är det inflyttingsfest som står på schemat. Jag ska ta bussen hem till Hanna sedan så ska vi gå dit samtidigt eftersom vi köpte present ihop. Jag tror han kommer gilla den, ska se till att ta en bild sen.
Dock kommer redan det vanliga problemet, vad ska jag ha på mig? Ett problem jag avskyr! Dock ska jag börja rota i garderoben i god tid idag hade jag tänkt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0