Skön fredag

TGIF! Jag jobbade mellan 13-20. Dock fick jag sluta tidigare, 19:30 väldigt skönt.
Körde hem och bytade snabbt om och slängde på lite ögonskugga och begav mig till Hanna. Vi åt tacos och drack vin och snacka skit. Vi begav oss sedan in mot tre hjärtan som har renoverat mitten våningen och haft stängt i 2 ½ vecka. Riktigt snyggt blev det!! Det är kul med att de har gjort allt själva.

Även om det inte var så mycket folk ikväll så var det jätte kul. Var många jag inte träffat på länge! Robban var där, en friskare vind får man leta efter! Min ex man (vi "gifte" oss förra nyår.. Det höll ett halvår).. Min vän Strumpan var där och Kim, ja några jag inte träffat på lääänge!


Hanna & Jag förra året


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0