Slut på veckan

Här är vi igen, slutet på veckan. Går dagen vart faktikst rolig. Började hos Fidde på inflyttningsfest. Var kul att träffa folk man umgicks med för några år sedan. Vid 00 började vi röra oss mot stan. Jag och Hanna gick till bullen snabbt för att säga hej till Johanna och hennes nya pojkvän, gotlänning så han fick säga några siffror, haha!
Vi hade tänkt kolla läget på tre hjärtan men där var knappt någon vi kände så jag och Hanna begav oss istället till corner. Där gick också någa av de andra som var på förfesten. Dansa loss och bara hade kul.
Fidde som hade festen fick dock gå hem lite tidigare, haha! Riktigt snygg lägenhet hade han måste jag säga. Perfekt läge närma stan.

Jag vill också flytta och bo närma stan! Jäklar..
Med tanke på att vilja flytta så måste jag leta efter ett jobb till här hemma. Jag trivs verkligen på flygplatsen men de timmarna räcker inte för att kunna skaffa eget så ja ett jobb till hade passat bra.

Idag ska jag nog bara vara hemma och vårda min förkylning + att det är handboll idag. Wiiiie!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0