Städa städa städa

Onsdag = neförsbacke som min pappa säger. Nedförsbacke för det är snart fredag.
Jag är ledig idag och ska städa. Eller ja jag borde börjat för länge sen men så tänkte jag "jag måste äta först", sen blev det "jag måste kolla lite på nätet först" och nu "jag ska nog blogga först".
Det finns ju inget som är så tråkigt att städa. Visst det är skönt när det är klart för det känns så fräscht men ja.

Efter att jag har städat idag så behöver jag inte göra nått annat i veckan förutom, sova, äta, jobba och kolla på handboll, haha. Sverige - Polen imorgon! Blir nog en rolig match.
Otorligt skönt att jag och Hanna fixade presenten igår, ha det klart inför lördagen.
Jag längtar faktiskt till helgen. Tror det kommer bli en ganska rolig lördag.

Hoppas Emilia får en kanon helg i Norge med :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0