TGIF

Dimmig fredag är det idag och 5 minus ute, brr! Jag som trodde våren var påväg men så längde det inte snöar så är det väl okej. 
Handbollen vart riktigt bra igår. Jämt spel mellan Polen - Sverige, dock hade Sverige i stort sätt ett litet övertag genom hela matchen, underbart!

Jag ska jobba idag igen, 15:15-19:45. Lite tjatigt att sluta så sent en fredag men är ledig lördag och söndag då i alla fall.
Nästa vecka har jag en ganska skön vecka om jag får säga det själv, jobbar måndag och tisdag morgon, 5:30-10 sen jobbar jag bara  torsdag 13-20. Ganska skönt med mycket ledigt.
Jag ska faktiskt färga håret på fredag. Bokade tid igår. Tror jag ska ta det en nyans mörkare brunt än var det är nu sen ska jag bara toppa det lite.

Ikväll ska jag nog hem till Johanna, hennes nya pojkvän kommer hit ikväll och självklart måste jag godkänna honom ;).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0