Duppidub

Igår blev det hemmakväll. Även om jag vart anti först ska jag väl erkänna att det faktiskt var skönt.
Ladda batterierna lite. Kvalitets tid hemma. Mamma och pappa hade redan sett den men vi hyrde Avatar, vilken bra film! Jag undrar dock vad tvåan ska handla om? + att den kommer ut 2014, ganska lång tid efter första filmen. Jaja den kan säkert vara lika bra. James Cameron gör bra filmer!

Måndag och tisdag jobbar jag 5:30-10 vilket betyder att jag måste köra hemifrån 4:45. Det är egentligen inte det jobbiga, det jobbiga är att kunna somna kvällen innan. Som tur är jobbar jag bara morgon måndag och tisdag fram till v 4. Sen får vi va vad de nya schemat blir. Är ledig, onsdag, torsdag, lördag och söndag denna veckan, På fredag jobbar jag 13-20. Som tur är så blir man inte överdrivet trött på mitt jobb så man kan ändå hittar på saker efter, ganska skönt!

Jag är jätte sugen på att ha Harry Potter maraton ganska snart. De filmerna är faktikst ruggigt bra!  Emilia var på den idén som tur är.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0