Våren får gärna komma nu när jag har ny jacka

Till att börja med, Grattis Emilia på födelsedagen!

Gud så skönt att inte ha några mer morgonpass denna veckan! Jag lovar jag överdriver garanterat enligt många men jag har vart helt förstörd i huvudet idag. Hade svårt för att somna igår med så ja när klockan ringde idag så ville jag hänga mig själv. Men upp kom jag och till jobbet kom jag. Jag fick huvudvärk under jobbet som hållt i sig under hela dagen, trodde den skulle försvinna när jag sov men ikke. Mamma masserade mig lite innan så det tillsammans med värktabletter så känns det lite bättre. Ska ringa i morgon och boka massage tid. Fick massage pengar av mamma och pappa i julklapp. Mycket bra, mycket bra.
Jag skulle egentligen vara ledig i morgon men min chef ringde i eftermiddags och frågade om jag kunde jobba 15:15-19:45 och  självklart, mer pengar till mig + att jag blir klar snabbare med praktiken. Vi måste ha praktik i röntgen och visitering innan vi får göra det själva, annars är det bara 2 delar av jobbet vi får göra.

Idag vart jag och mamma på eurostop en sväng så gick vi in på store där jag hitta en jätte fin jacka. Ser ut som en lång kofta men det är en jacka, perfekt nu till våren och tidig höst. 250 kr fick jag den för. Kunde verkligen inte låta bli att köpa den.





Nu tror jag det är dags för mig att bädda ner mig, är riktigt trött och lite av huvudvärken är fortfarande kvar så tror jag behöver sova måånga timmar.

Sov gott och ha en jätte bra tisdag :)


Kommentarer
Postat av: Jenny

Jag tanker pa dig alskling <3

2011-01-12 @ 17:39:55
URL: http://falkstrom.devote.se
Postat av: Humle

Så fin!! ;DD

2011-01-12 @ 18:26:51
URL: http://grux.blogg.se/
Postat av: S

Tack tack :D!



Jag tänker på dig med hjärtat!

2011-01-12 @ 21:51:08
URL: http://sarahnilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0