What to do?

Från att ha snöat i 3 dar till regn. Men nu har jag bestämt att det ska gå till såhär: det fortsätter ett regna ett tag till i Januari. I februari blir det vår ca 20 grader ute, så kommer vi till Mars 30-40 grader och strålande sol! Låter inte det bra? Jo nu håller vi tummarna för att det blir så.. Önsketänkande!!!

Går kvällen spenderades hemma hos Emilia. Slappade och kolla på film. Vi såg någon film som gick på femman, liftarens guide till galaxen. Sjuk film men faktiskt bra!

Ikväll vet jag inte vad jag ska göra. Jag är inte sugen på att sitta hemma men just nu verkar det som att det blir så. Hm hm. Hoppas att det dyker upp nått snart ändå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0