25/7-11

Ny vecka. Jag jobbade 13-19:45 idag sen är jag ledig resten av veckan och jobbar helg både lördag och söndag.
Min första helg på länge men hellre denna helgen än nästa då det är Tall Ship Races här i Halmstad.
Efter jobbet idag åkte jag hem till Christer och Daniel, åt chokladtryffel och snackade skit. Mycket trevligt. De har lite beslutsångest ang lägenhet så hoppas att de bestämmer sig/hittar den rätta snart!
I morgon ska jag och mamma in en sväng till stan. Tänkte kolla lite på slut rean nu, behöver nya behåar asap! Jag har en som knappt passar just nu, den andra har gått sönder. Det värsta va att den behån kostade 540 kr och gick sönder efter 3 månader. Retligt, javisst.
Annars i veckan vet jag inte vad jag ska göra. Funderar på om man kanske ska gå ut på torsdag eftersom jag jobbar i helgen? Eller just det jag ska eventuellt till Liseberg kom jag på nu. Hoppas bara att vädret tillåter detta. Fast i och för sig, kan gå ut när man kommer hem. 
Nej men en nykter utgång på lördag kanske. Vi får se.
Nu är det läggdags för mig känner jag.
Ha en fortsatt trevlig vecka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0