Besatt

Jag är helt besatt av Jersey Shore. Jag är nu inne på säsong 3. Det är ju helt underbart!
Jag hade lätt velat bo med dem en sommar, haha! "T-shirt tiiiiime"!
Denna veckan jobbade jag bara i måndags 5:45-14. Samtidigt hade det vart gött med fler timmar men samtidigt är det sommartrafik så det är så lamt och man har knappt nått att göra så.
Ikväll ska jag på konsert. Nationalteatern och Eldkvarn spelar på solgården i Halmstad. Jag skulle egentligen gått med en x vän men ja xvän, han är sur på mig för en jävligt löjlig anledning och jag sjunker inte så lågt så att jag ber om min biljett. 
Men så har mamma suttit och haft koll på jobbet och så släppte dem 75 extra biljetter idag så jag ska dit med mamma och pappa! Alone time with them!
Nu ska jag återgå till mitt kollande!
Bild tagen från google.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0